Skivak Content Experience

Креативне діджитал агентство, cтворення і розповсюдження різноманітних форматів контенту та допомога компаніям в розбудові власних каналів комунікації з цільовою аудиторію

SPAR – Журнал «Ze Smakiem»

Кулінарно-лайфстайловий посібник мережі магазинів SPAR

„Ze Smakiem” – щоквартальний журнал з сегменту B2C, підготовлений для бренду SPAR – міжнародної мережі продуктових магазинів, яка успішно працює в 44 країнах на 4 континентах. Журнал займається створенням іміджу SPAR у Польщі. „Ze Smakiem” видається накладом 65 тис. примірників. Випуск містить у середньому 60 сторінок. Ми відповідаємо за процес підготовки журналу на всіх етапах: створення концепції, контенту, графічне оформлення, друк та розповсюдження.

Журнал „Ze Smakiem” є інструментом для формування лояльності споживачів, а також одним з елементів розбудови іміджу мережі SPAR. Журнал фактично є кулінарним посібником. До співпраці над ним ми запрошуємо кухарів та блогерів, які створюють унікальний контент, який поєднує в собі лайфстайл, поради та натхнення. Рецепти надають читачам цінні підказки та мотивують до прийняття щоденних рішень щодо покупок.

Фахова тематика делікатно переплітається з питаннями кулінарії, подорожей та стилю життя. Унікальність проекту підтримується, зокрема, легкою графічною формою, індивідуальним підходом до написання статей та численними конкурсами з нагородами.