Skivak Content Experience

Креативне діджитал агентство, cтворення і розповсюдження різноманітних форматів контенту та допомога компаніям в розбудові власних каналів комунікації з цільовою аудиторію

Tesco – Журнал «Magazyn Alkohole»

B2C щоквартальник у галузі алкогольної промисловості

„Magazyn alkohole” – щоквартальник, який ми випускаємо на замовлення Tesco, починаючи з 2012 року. Видання виходить накладом 50 тисяч екземплярів і містить 68 сторінок. Журнал був неодноразово відзначений на багатьох галузевих конкурсах. У 2017 році він в черговий раз отримав срібний приз “Szpalty Roku” на конкурсі, що був організований Асоціацією контент-маркетингу Польщі. Ми несемо відповідальність за весь процес реалізації цього проекту – від створення концепції та підготовки контенту до графічного оформлення, друку та розповсюдження.

„Magazyn Alkohole” створюється у співпраці з багатьма фахівцями: сомельє, дегустаторами, барменами, а також підприємствами та асоціаціями, що працюють на ринку алкоголю. Публікації думок експертів підвищують рівень обізнаності читачів щодо алкогольних напоїв та формують культуру споживання. Одночасно журнал зміцнює позитивний образ мережі магазинів Tesco.

Фахова тематика делікатно переплітається з питаннями кулінарії, подорожей та стилю життя. Унікальність проекту підтримується, зокрема, легкою графічною формою, індивідуальним підходом до написання статей та численними конкурсами з нагородами.

Silver
Award
2016

For versatile and reader-friendly content, considered selection of experts and engaging educational quizzes

Silver
Columns
2014

For educating about products and their history

Silver
Columns
2013

For high visual quality and professional content