ilustracja, z granatowego ekranu komputera wystaje ręka z magnesem, która przyciąga ludzi

Як генерувати ліди з невеликим бюджетом?

Генерація лідів, тобто збір контактних даних людей, які потенційно можуть бути зацікавлені в послугах вашої компанії, відбувається за допомогою різних кампаній. Однак питання полягає в тому, що вибрати, коли бюджет досить низький?
Розміщено 22/10/2020

Діяльність, пов’язана з генерацією лідів, має кілька етапів. Перший – це визначити потенційних клієнтів та залучити їх, отримавши контактні дані. На другому етапі вже набуті контакти організовуються за їх готовністю до покупки. Однак перед тим, як переходити до цих завдань, ви повинні запустити та провести кампанію, метою якої є надання вам потенційних клієнтів.

У цій статті ми представляємо кілька ідей, які можуть стати в нагоді, коли бюджет на діяльність не високий. А також розкажемо про цікаві випадки від Skivak.

Контент маркетинг

Популярний кілька років тому термін „Контент – це король” не втратив своєї актуальності. Підготовка та публікація цінного контенту для вашої цільової аудиторії підвищує обізнаність про бренд та робить клієнта готовим скористатися певною послугою. Контент не повинен бути лише у формі статей або записів у блозі. Він  може бути візуальним і мати форму інфографіки, ілюстрацій або відео. Важливо, щоб він був пристосований до цільової групи та відповідав її потребам, наприклад, статті в блозі, створені Skivak для Dekoratorium, стосуються інтересу до натхнення в дизайні інтер’єру.

Окрім блогу, контент може бути опублікований на цільовій сторінці, завдання якої – збирати потенційних клієнтів через форму. Прикладом такого рішення є співпраця з торговою маркою Veriforce та платформою під назвою spawanielaczy.pl, яка була створена для зварників. Іншим ефективним рішенням, яке добре працює при невеликому бюджеті, є електронні книги, які надаються після отримання контактних даних одержувачем. Привабливі теми, розробка контенту та сам зміст електронної книги можуть зайняти багато часу, але ці зусилля можуть окупитися, якщо концепція приваблює потенційно зацікавлених людей. Наша агенція слідувала цій тенденції, розробляючи Trendbook Centra Handlowe, де було описано трансформацію торгових центрів, напрямки розвитку та поради щодо залучення комунікацій. Видання принесло багато контактів, а його надійність та візуальний дизайн привели нас до золотого призу, отриманого під час конкурсу Power Of Content Marketing.

E-mail маркетинг

Всі ми маємо досвід е-mail маркетингу. Чому ми скасовуємо деякі підписки, як тільки отримуємо перше електронне повідомлення, а інші залишаємо працювати на тижні та місяці? Ключем до успіху є знову ж таки залучення контенту – якщо лист інформує про нові продукти (а ще краще – про рекламні акції), тоді люди, швидше за все, підтримуватимуть регулярні контакти з брендом. Привабливий заголовок також важливий, оскільки він суттєво впливає на швидкість відкриття електронної пошти!

PPC

Іншим способом генерації потенційних клієнтів є кампанії, реалізовані в моделі PPC (плата за клік). Існують різні варіанти реалізації, і завдяки великій різноманітності рекламних креативів можна використовувати безліч способів охопити потенційних користувачів, пристосувати їх до цільової групи, її торгової поведінки та інтересів, а також експериментувати з рекламними креативами та перевірити їх ефективність.

Нетворкінг у соціальних мережах

«Шановна пані Емілія, я пишу про підтримку, яку може надати наша компанія …» – Я отримую щодня щонайменше кілька повідомлень на LinkedIn, спрямованих на отримання потенційних клієнтів B2B. Я відповідаю на ті, що насправді спрямовані на мене, і пропоную додаткові послуги. Нетворкінг у соціальних мережах вимагає не лише часових зусиль – заповнення власного профілю, створення особистого бренду шляхом публікації статей або презентацій на SlideShare, але й фоловінг людей, з якими ми хочемо зв’язатися, коментування їхніх дописів, а також надсилання приватних повідомлень. Ви частіше відгукуєтесь на бренд, який уже близький вам і активно презентуєте в Інтернеті. Ці заходи можуть підтримуватися платними кампаніями, однак у випадку низького бюджету ми не рекомендуємо це рішення через високі витрати. А як щодо ефективності? Згідно з дослідженням HubSpot, 65% продавців, які використовують соціальні продажі, досягають своїх цілей, порівняно з 47% представників [KM1], які цього не роблять.

Подкасти

Подкасти, які все більше отримують довіру від слухачів, також є дуже ефективною формою отримання потенційних клієнтів. Виробнича вартість їх не висока, оскільки в кінцевому рахунку це залежить від параметрів звуку, яких ви хочете досягти. Ключовим є, як і в попередніх видах діяльності, цінний контент, який повинен змусити одержувача відчувати, що представлений контент дозволяє, наприклад, краще розвивати власний бізнес. Завдяки високому предметному рівню, вільному доступу та здатності слухати під час виконання інших дій (наприклад, бігу), подкасти дозволяють вам охопити людей, потенційно зацікавлених у вашому бренді. Часто контактні дані отримують, коли одержувач хоче отримати ,наприклад, додаткові матеріали до ефіру. Skivak використав формулу подкасту у випадку торгового центру Magnolia Park Wrocław.

Невеликий бюджет не обов’язково означає незначні результати з точки зору генерації лідів. Правильно підібрана професійна кампанія, заснована на цінному контенті, є запорукою придбання корисних контактів. Бажаємо успіхів!

Автор
MALGORZATA WOZNIAK

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.