3 інструменти для планування стратегії PPC
В ідеалі, розробка стратегії PPC – це робота команди: клієнт визначає свої цілі, а ми забезпечуємо професійну підготовку та адаптуємо кампанії відповідно до потреб бізнесу, а потім реалізуємо заплановані заходи. Як і в будь -якій маркетинговій діяльністі, професійний аналіз конкурентів та ЦА відіграє ключову роль. Важливою частиною аналізу є позіціонування та комунікаційна стратегія ваших конкурентів в соц мережах та інтернет.
Facebook & Instagram
Якщо ви хочете заздалегідь зануритися у рекламну діяльність конкурента, перший крок – перейти на його сторінку у Facebook – ви знаєте її назву напам’ять, чи не так?:) Перейшовши на сторінку, почніть прокручувати сторінку вниз під розділом «About», доки на лівій панелі не з’явиться розділ «Page Transparency». Натисніть «Переглянути все» (“See all”), потім «Відкрити Бібліотеку оголошень» (“Open the Ad Library”) … і ось, ось, ви опинитесь у бібліотеці оголошень, базі даних, де ви зможете побачити всі наразі активні оголошення на сторінці, розбиті за місяцями, а також деякі дані, пов’язані з ними.
Якщо ви вирішите не зосереджуватись на конкретному конкуренті, а на деяких важливих ключових словах, ви можете знайти їх у Ads Library. Маленькі піктограми у верхньому правому куті кожного оголошення показують, чи відображається оголошення у Facebook, Instagram, Messenger, можливо, Audience Network. Приємного перегляду, сподіваюємось, що ви отримаєте натхнення!
Google Search Console
Якщо ви розглядаєте можливість розміщення медійних оголошень у пошуковій мережі, Google Search Console стане чудовим інструментом у плануванні. Одним з найважливіших і найперших кроків на цьому етапі є збір потенційних ключових слів, на основі яких ви можете пізніше створити свої кампанії. Search Console дозволяє вам бачити, як користувачі знаходять ваш веб-сайт за певний період і які пошукові слова отримують найбільшу кількість кліків. Перевіряючи результати, ви можете виявити, що деякі слова насправді не працюють як ключові слова, але вони все одно можуть чудово працювати як теми для публікацій у блозі. Секрет успішної реклами – це глибоке знання вашої цільової аудиторії – саме тому корисно знати, що вони шукають в інтернеті.
Google Ads
Якщо ви більше не новачок серед рекламодавців Google і хочете оновити стратегію, розділ “Статистика аукціону” (“Auction Insights”) у вашому обліковому записі Google Ads також може допомогти вам спланувати бюджет. Тут ви можете побачити, які ключові слова використовували конкуренти в певній кампанії за певний період. Звіт дасть вам уявлення про ефективність ваших поточних оголошень проти оголошень ваших конкурентів, а також допоможе вам вирішити, чи потрібно більше інвестувати в платну рекламу.
Щоб створити оптимальну для вас стратегію, ми раді додати відсутню ланку: наше творче мислення та багаторічний досвід доповнюють. Давайте почнемо працювати разом, і вам не доведеться турбуватися про вищесказане! 😉