Контент в стилі FIT, або як впливати на емоції споживачів
Соціальні мережі стали другою домівкою для всіх тренерів, фітнес блогерів та спортивних брендів. З кожною новою публікацією вони залучають нових клієнтів. Про що це явище?
Wellness
Концепція wellness (стан балансу розуму, тіла і духу, що дає відчуття загального благополуччя) стає все більш важливим для споживачів. У часи інтенсивного ритму життя, як професійного, так й особистого, ми все частіше шукаємо рішення, що дозволять нам почуватися здоровими, щасливими та привабливими. Ми дивимось релевантні форуми, веб-сайти, соціальні мережі, вводимо наші запити в Google, що радо виводить на перше місце рекламу різних брендів.
Емоції
Контент у стилі FIT має найсильніший вплив на емоції споживачів. Вам цікаво, як? Дивлячись на фото гарних жінок та чоловіків, які стали стрункими та спортивними, кожен хоче бути таким, як вони, і відчувати себе таким саме привабливим, здоровим та щасливим. Саме прагнення досягти часто неможливих ідеалів спонукає споживачів пробувати різні нові продукти чи методики.
Лояльність
Багато тренерів використовують свої соціальні мережі, щоб спілкуватися зі своїми клієнтами та залучати нових. Після останнього скандалу у Facebook з оприлюдненням даних людей, багато відомих фітнес блогерів та тренерів втратили довіру своїх клієнтів. Це спричинило відтік підписників та загалом кризу користувачів соц мереж.
Однак клієнти, які лояльні до бренду або тренера, активно почали створювати додаткові акаунти від імені свого бренд-героя. А це ефект впливу відповідного контенту – емоцій, прихильності та лояльності. Споживач стає амбасадором бренду та захищає або рекомендує його на кожному етапі. Чому?
Кров, піт і сльози
Кожна мета потребує ресурсів, а у випадку цілей, пов’язаних зі схудненням, формуванням фігури, поліпшенням настрою чи здоров’я, цілі стають ще радікальнішими. Вони вимагають від споживача відданості та інвестицій. Це ключ до успіху. Відданість потребує змінити спосіб життя та харчові звички, тоді як інвестувати… легко! Кожен тренер, спортивний бренд чи навіть альтернативна медицина мають свою продукцію. І вони повинні продати її, щоб розвивати бізнес.
Емоційні продажі
Як ми вже згадували раніше, лояльність встановлюється між споживачем і брендом або тренером. Саме лояльність керує розумом свідомого споживача, який без вагань купує нові продукти, що рекламуються на фан-сторінці тренера, або в імейл розсилці від бренду, або через ремаркетинг.
Кожен із цих товарів має відповідний бекграунд — нові легінси, в яких ви будете почувати себе краще під час тренування (адже в них є все для того, щоб це було приємно), нові стильні кросівки для бігу (ви обженете навіть гепарда і добре виглядатимете при цьому ), нові смаки протеїнових коктейлів (адже не можна постійно їсти одну і ту ж їжу, раціон повинен бути різноманітним – новий смак, кращий настрій!).
Продукт повинен викликати такі емоції у споживача, щоб він захотів його купити. З більш розумної точки зору, навіть якщо ви будете займатися спортом 4 рази на тиждень, вам дійсно потрібно 10 комплектів одягу для залу? 😉