5 поширених помилок у PPC

"Чому моє оголошення не відображається, коли я шукаю свою послугу? Скільки б мінімально витратити на цю кампанію?" Якщо вас турбують такі питання, коли йдеться про платну рекламу, читайте далі, щоб дізнатися про рішення!
Розміщено 18/08/2021

Хоча кампанії на основі кліків (PPC) давно не вважаються якимось дивом, як 10 років тому, вони все ще викликають більше питань, ніж інші інструменти діджитал маркетингу. І це зрозуміло, оскільки кожна окрема онлайн-платформа має свої особливості. Однак є ряд запитань, які повторюються, якщо ви збираєтесь розпочати кампанії PPC для просування свого бізнесу.

1) Перемога у війні без стратегії – відсутність свідомого планування

Як і будь-яка маркетингова діяльність, комунікаційна стратегія формує міцну основу для PPC кампаній. Плануючи рекламу, багато хто помиляється, думаючи тільки на рівні кампанії, хоча важливо спланувати, які ваші цілі в довгостроковій, середньостроковій та короткостроковій перспективі. До кого ви хотіли б звернутися зі своїм товаром, послугою чи меседжем та які найважливіші показники, за допомогою яких ви будете оцінювати успіх своєї маркетингової діяльності? Важливо відзначити, що кампанії PPC не замінять добре продуману та ретельно структуровану маркетингову стратегію. Це “просто” один із інструментів для реалізації ваших цілей.

2) Це забагато чи замало? – питання бюджету

Встановити оптимальний бюджет на рекламу буває складно. Можливо, ви маєте рацію запитати: чи взагалі можна витратити занадто багато? Ми бачили приклади PPC кампанії, спрямованої на brand awareness з величезним бюджетом, який виявився радше дратівливим, ніж ефективним. (Ми могли б розпочати довгу дискусію про те, чи дратівлива реклама є ефективною, коли кожен, включаючи двоюрідного брата собаки наших сусідів, знає про цей бренд. Але нам цікаво, чи стала ця торгова марка від цього “лавмарк”?)

Необхідно коригувати бюджет відповідно до бажаних цілей та вимог ринку. Плануючи нову PPC кампанію, ми дивимось на обсяг пошуку за наданими ключовими словами та наскільки жорсткою є конкуренція у рейтингах пошукових систем. В ідеалі ми визначаємо найефективніший бюджет для платних оголошень, виходячи з вищезазначених факторів.

Що робити, якщо бюджет дуже обмежений? Не панікуйте! Деякі стратегії можуть досягти успіху, навіть якщо ви витрачаєте не багато. У таких випадках важливо розставити пріоритети. Усвідомлене планування та глибоке знання вашої цільової аудиторії відіграють ще більш важливу роль.

3) Боже, я рекламую! – панічні реакції

Врешті-решт запустили кампанію, ви з нетерпінням чекаєте результатів – і тим не менш, ваше оголошення не відображається, коли ви шукаєте свої ключові слова в Google. Не хвилюйтесь! На це може бути кілька причин, і це не означає, що ваша кампанія працює погано. По-перше, пошукові оголошення Google працюють на основі моделі аукціону: це означає, що з кожним пошуком ви конкуруєте з рештою рекламодавців.

У цьому випадку інші могли запропонувати більше на певному аукціоні, тому система відображає їхнє оголошення, а не ваше. Іншою причиною може бути те, що ви шукали ключові слова кілька разів, але ніколи не натискали на оголошення, тому через деякий час алгоритм Google не відображає вам кампанії, припускаючи, що користувач не натисне на них.

Крім цього, оголошення може просто не відображатися, коли щоденний бюджет кампанії вже вичерпано. Майте на увазі, що ми не випадково вимірюємо успіх реклами за допомогою спеціально розроблених для цього інструментів! Крім того, ми не рекомендуємо шукати власні ключові слова та позбавляти реального клієнта можливості натиснути на ваше оголошення.

Отже, минув тиждень, ви все ще незадоволені результатами і вважаєте за краще просто кинути все? Замість радикальних заходів, просто зробіть крок назад. PPC кампаніям потрібен час, щоб досягти бажаних результатів.

Візьміть до уваги, що штучному інтелекту потрібно кілька тижнів мінімум, щоб дізнатися, які користувачі найбільше зацікавлені у вашому продукті чи послузі та хто найімовірніше натисне на ваше оголошення. Тривалість цього процесу багато в чому залежить від вашого бюджету: чим більше разів платформа може відображати ваші оголошення, тим швидше вона навчиться оптимізувати їх на основі користувачів. Якщо ви припините свою кампанію, витрачений бюджет витрачено дарма. Фаза навчання поновлюється, коли ви запускаєте нову кампанію, що означає, що цінна купа інформації буде втрачена.

4) Краса відносна – відсутність тестів

У всіх нас різні смаки та уподобання – ми любимо різні страви, по-різному облаштовуємо свої квартири та споживаємо різний контент. Подумайте про те, як один текст приваблює одних та відштовхує інших, різні фотографії в музеї також можуть викликати у нас різну реакцію. Ми вважаємо себе нашим першим орієнтиром, але у випадку платних оголошень це помилка: не ви ваша цільова група, а ваші клієнти. Створюйте різноманітний творчий контент та перевіряйте, що найкраще підходить для кожної цільової групи! Іноді ви будете здивовані.

  • ); );

5) Чия б корова мукала… – не враховуючи зовнішніх обставин

Що стосується PPC кампаній, надзвичайно важливо знати, що реклама – не єдиний фактор успіху. Поінформованість про бренд також неймовірно важлива. Ви повинні формувати довіру, щоб передати своє повідомлення, а ваш бізнес має вважатися надійним гравцем на ринку. Подумайте, наскільки гарні слова мають значення, якщо ви ніколи не чули про людину, яка їх вимовляє!

Крім поінформованості про бренд, успіх платних оголошень вимагає відповідного технічного досвіду. Якщо ви вирішили використовувати діджитал маркетинг для просування свого бізнесу, спочатку інвестуйте в сучасний та технічно оптимізований веб-сайт із приємним дизайном! Це, безумовно, окупиться, оскільки кількість конверсій сильно залежить від добре функціонуючого веб-сайту або лендінгу. Не забувайте про основи SEO!

Ми знаємо, що це може здатися забагато…

… але чудова новина, ми тут, щоб допомогти! Тепер ви знаєте, про що слід пам’ятати та які випробування чекають на вас перед тим, як розпочати PPC кампанію. Не соромтеся звертатися до нас з будь-якими питаннями, які починаються з “як”, щоб разом ми могли створити оптимальну стратегію для вашого бренду!

Автор

Читайте також.

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.