ilustracja, zielone tło, postać w fioletowej bluzce wychodzi z telefonu a za nią wylatują serduszka i like'i

Прямі трансляції – тренд, який нікуди не піде

Прямі ефіри - це той тренд, який точно не зникне найближчим часом. Сьогодні саме відеоконтент є одним з найбільш ефективних не тільки з точки зору роботи алгоритмів соціальний мереж, а й самих споживачів.
Розміщено 21/07/2020

Чому ж прямі ефіри настільки популярні? Давайте детальніше розглянемо це явище.

Відео тренд

Це форма відео маркетингу, заснована на трансляції в режимі реального часу. Така трансляція може відбуватися не тільки в соціальних медіа, а й через додатки з різних джерел. Сьогодні існує багато сервісів для прямої передачі контенту – Persicope або Meerkat з Twitter, Facebook Live Video, Instagram Live, YouTube, Google Hangouts, Zoom.

Як використовувати прямі трансляції?

Це прекрасна можливість для брендів будувати творче спілкування зі своїми шанувальниками, а також отримувати кращі охоплення. Завдяки трансляції в прямому ефірі ви не тільки викликаєте більший інтерес до контенту бренду, але і наближаєтеся до своїх підписників. Завдяки ефірам  ви також можете поділитися емоціями, які супроводжують вас прямо під час заходу. Більше того, створюючи живий вебінар, ви маєте можливість спілкуватися в прямому ефірі під час лекцій, а використовуючи прямий ефір в особистому брендингу, підтримуєте дружні відносини з аудиторією. Прикладів використання прямих трансляцій може бути багато – все залежить від того, що саме ви хочете передати та якої мети хочете досягти.

  • ciemne zdjęcie ręki trzymającej komórkę i kręcącej live z koncertu); ciemne zdjęcie ręki trzymającej komórkę i kręcącej live z koncertu);

Переваги прямих трансляцій

Статистичні дані говорять нам про те, що пряма трансляція становить понад 2/3 усього інтернет-трафіку і очікується, що вона зросте на 82% до 2020 року (джерело). Цінність цієї галузі зросте на 70,05 мільярда доларів до 2021 року, при цьому популярність лозунгу “Facebook Live Stream” вже зросла на 330% з 2015 року. Понад 80% фанатів бренду вважають за краще дивитись прямі трансляції, а не читати блог компанії. 82% також віддають перевагу цій формі спілкування аніж просто читання постів брендів у соціальних мережах.

Завдяки впровадженню потокової трансляції до комунікаційної стратегії бренду ви зможете не тільки збільшити охоплення, а й побудувати свій авторитет у різних сферах, наприклад, у навчанні. Або отримати більше шанувальників, завдяки ефірам із розважальних подій, а отже – збільшити продаж квитків на наступні події.

Який контент набирає найбільше переглядів?

Контент, який найбільше переглядають користувачі Інтернету – трансляції подій у прямому ефірі; до 56% кажуть, що це найбільше приваблює їх. За ними йдуть конференції та презентації доповідачів, за якими стежить аж 43% користувачів Інтернету. У цій категорії ви також знайдете концерти, події та фестивалі, які збирають натовпи перед екранами (джерело).

  • zdjęcie ekranu monitora, na którym wyświetlany jest youtube); zdjęcie ekranu monitora, na którym wyświetlany jest youtube);

Варто також  пам’ятати про VIP-пакет, який ми можемо використовувати, щоб надавати шанувальникам ексклюзивний контент, наприклад, події за лаштунками, під час яких вони побачать підготовку до концерту чи улюблену зірку.

Освіта

Не будемо забувати про дуже цінний аспект прямих трансляцій –  освіту. Завдяки такій формі повідомлення інформації багато людей можуть навчатися в університетах онлайн, а компанії можуть організовувати навчання як для своїх працівників, так і для клієнтів, які хочуть дізнатися більше про продукти чи послуги.

Influencer маркетинг любить прямі трансляції!

Лідери думок часто використовують усі форми прямих ефірів у своїх соціальних мережах, що, в свою чергу, спокушає бренди співпрацювати з обраними блогерами. Трансляції з подій, організованих брендом, доступні на каналах блогерів дуже популярні, як і конкурси, де приз – похід на шопінг з улюбленим блогером, який поділиться звітом про подію у своїх історіях в IG. Це справжня мрія багатьох Інтернет користувачів!

 

Автор
ALEKSANDRA KIETRYS

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.