ilustracja, blado pomarańczowe tło, dwie ręce trzymają komórki z dużą literą z na wyświetlaczu

Покоління Z без секретів

Сьогодні існує кілька поколінь споживачів. І не має нічого особливого, що ці покоління відрізняються між собою за ставленням, цінностями та поведінкою. Кожне покоління зростало в різний період технологічного розвитку, а отже, канали, які використовуються для комунікації з ними, відрізняються. Тож як достукатися до наймолодшого покоління Z?
Розміщено 07/09/2020

Покоління Z – наймолодша група на ринку. Різні джерела стверджують, що сюди входять люди, що народилися після 1995-1997 років або навіть після 2000 року. Одне очевидно – технології супроводжують їх з раннього дитинства. Вони виросли в епоху загального доступу до Інтернету, для них не існує жодних таємниць. Тож не дивно, що більшість молодих людей не мають проблем з експлуатацією розумних пристроїв. Вони ростуть у цифровому середовищі і проводять більше часу там, ніж в режимі офлайн.

C означає сполучений

Покоління Z також називають поколінням C (від слова “connected”). Вони нетерплячі, не люблять чекати, вимагають швидких дій та негайних рішень. Більше того, для них характерна багатозадачність – вони здатні робити відразу кілька речей. Вони можуть одночасно з кимось поговорити, відповісти на повідомлення та переглянути серіал. Однак через багатозадачність вони не можуть довго сидіти на одному місці і зосередитись. Їх увагу важко привернути, оскільки їм може бути важко зосередитися.

Покоління Z постійно підключено до Інтернету. Люди цього покоління створюють спільноти та спілкуються всередині них. Вони також є поколінням творців. Вони створюють різний контент, починаючи від фільмів і закінчуючи графікою. Вони ведуть сторінки фанів, блоги та влоги. Вони є споживачами та одержувачами аудіовізуального контенту. Покоління Z – це покоління, що готове до змін і з нетерпінням чекає їх.

  • ciemna sala koncertowa i rozświetlający ją błys setek lamp od telefonów); ciemna sala koncertowa i rozświetlający ją błys setek lamp od telefonów);

Як достукатися до покоління Z та зацікавити їх?

Привернути їхню увагу – це справжній виклик. Затоплені величезною кількістю інформації, вони легко відволікаються і швидко починають нудьгувати. Вони спілкуються за допомогою скорочень, смайлів та інших зображень. Контент для такої аудиторії повинен бути надихаючим та захоплюючим, доступним за формою, а також візуально привабливим. Варто обирати барвисту графіку, чіткий та короткий зміст. Це повинно бути лаконічно і  одразу переходити до суті справи! Покоління Z складається зі свідомих споживачів. Вони читають відгуки про товари та рекомендації у джерелах, які вважають надійними. Вони прислухаються до думки впливових осіб, які мають значний вплив на їх рішення. Сьогодні впливові особи стають авторитетами для молодого покоління, тому їх слід асоціювати з правдивістю та цінностями, яким молода людина бажатиме слідувати.

Як і попередні, покоління Z також присутні у Facebook, Instagram та YouTube. Однак вони все більш охоче обирають TikTok, який дозволяє публікувати та переглядати короткі відео. Восьми секундний кліп – ідеальний спосіб досягти покоління, яке швидко відволікається через надлишок подразників та інформації. Майте на увазі, що оскільки люди покоління Z практично завжди мають при собі смартфони або планшет, бренд повинен бути доступний на мобільному рівні, наприклад мати мобільну версію веб-сайту. Варто створювати захоплюючий контент, який дозволяє вам привертати увагу. Ідентифікація також важлива для молоді. Важливими є емоції та цінності, з якими вони можуть ототожнюватись та створювати власний образ на їх основі, а отже виділятися серед інших.

Може здатися, що покоління Z недосвідчене. Це правда, що вони молоді люди, але з точки зору свого технологічного прогресу вони навіть перевершують інші покоління. На відміну від зовнішнього вигляду, вони є свідомими споживачами, які очікують швидкої доставки та негайних наслідків. Вони вже починають з’являтися на ринку праці, саме тому роботодавці також повинні адаптуватися до таких вимог. Вони не бояться віддаленої роботи, і зміни в навколишньому середовищі їм відверто байдужі. Вони цінують постійний розвиток, який не дозволить їм застрягти на одному місці.

Автор
Marta Rutkowska

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.