Хороший електронний лист – що це? Правила створення інформаційних листів

Вісім секунд - рівно стільки часу у вас є, щоб зацікавити одержувача вашим електронним листом. Серед великої кількості інформації, яка переповнює користувачів Інтернету, вам потрібно дуже постаратися привернути увагу та зацікавити читачів своїм повідомленням.
Розміщено 30/07/2020

Інформаційний лист, або ж newsletter – це такий вид email повідомлень, який повинен допомогти побудувати стосунки з одержувачем. Графічний дизайн електронного повідомлення має бути узгодженим, тому варто створити та підготувати шаблон, який буде пов’язаний з вашим брендом чи продуктом. З кожним наступним повідомленням ви можете змінювати лише вміст або зображення. Незнання HTML сьогодні не є перешкодою, оскільки системи маркетингу електронної пошти мають власні інструменти для створення розсилок, які є інтуїтивно зрозумілими у використанні та дозволяють створювати повідомлення високого рівня самостійно.

Персоналізація повідомлень

Хороший електронний лист – це той, що не опиниться в папці зі спамом. Повідомлення, надіслане до вашої бази контактів, повинно найкраще відповідати профілю одержувачів. Ось чому варто сегментувати своїх клієнтів – це дуже важливий елемент для ефективної email розсилки. Перш за все, важливий постійний аналіз бази клієнтів. Ви можете сегментувати клієнтів за кількома показниками, такими як попередні покупки, лояльність, активність та інформація, яку вони лишили, наприклад, при підписці на розсилку. Використовуйте дані про одержувачів і застосуйте їх, щоб персоналізувати ваше повідомлення. Звертаючись до одержувача на ім’я в темі повідомлення, ви отримуєте шанс збільшити Open Rate. Враховуйте, що знання статі адресата дозволить вам пристосувати пропозицію та зміст повідомлення до їх бажань та очікувань. Наприклад, коли ви надсилаєте електронні листи про товар із галузі побутової техніки, його зміст буде дещо відрізнятися залежно від того, ви пишете жінкам чи чоловікам.

Інтригуюча назва

Вона повинна бути короткою і суттєвою. Заголовок електронного повідомлення повинен складатися з кількох слів, які заінтригують одержувача повідомлення настільки, щоб він вирішив відкрити його й прочитати. Серед безлічі повідомлень, короткий заголовок дозволить вам виділитися з десятків інших електронних листів у папці “Вхідні”.

Цікавий контент

Тепер, коли ви знаєте, як сегментувати вашу базу даних та аналізувати аудиторію, можемо припустити, що ви знаєте цільову групу, якій присвячуєте своє інформаційне повідомлення. Тепер настав час створення тексту, який є основою кожного повідомлення. Перш за все, пам’ятайте, що час, за який користувач повинен прочитати повідомлення, скорочено. Сьогодні одержувач електронного листа сканує його на ключові слова, а не читає всю електронну пошту. Ось чому ви повинні використовувати просту мову, уникати довгих надмірно складних речень, які можуть бути незрозумілими для читача. Використовуйте короткі терміни, асоціації та дієслова в активній формі. Щоб визначити рівень складності тексту, використовуйте фог-індекс, тобто індекс туманності Ганнінга. Цей інструмент вкаже на лексику, яку слід спростити, щоб текст став більш читабельним. Пишучи текст інформаційного повідомлення, не забувайте про переваги. Правильний підбір слів має велике значення для читача. Користувачі повинні знайти в електронному листі цікаву інформацію не тільки про сам продукт, але і про його використання, наприклад, як він може вплинути на їх повсякденне життя або полегшити їх роботу.

Заохочуйте користувачів діяти за допомогою кнопок заклику до дії, які перенесуть читача на веб-сайт або повну версію статті, якою ви хочете їх залучити.

Ефективна електронна розсилка – одна з кращих форм звернення до клієнта. Дізнавшись про її ефективність, ви зможете досягти ще кращих результатів конверсії в майбутньому або оптимізувати витрати на маркетингову кампанію поштових розсилок. Незважаючи на нові маркетингові канали, email розсилки все ще є міцною ланкою в багатоканальній комунікації з клієнтом.

Цінний зміст

При написанні повідомлення пам’ятайте, що його зміст має нести якусь цінність для користувача. Сьогодні споживач звик до того, що підписка на поштові розсилки призводить до переваг – знижки, безкоштовні електронні книги та інші додаткові послуги. Усі інформаційні повідомлення повинні мати конкретну маркетингову мету, і тому ефективність хорошої електронної розсилки залежить не лише від її форми та технічних аспектів, а й від знань цільової групи та її потреб.

Кейси

На початку пандемії коронавірусу в Європі ми помітили, що поширеною проблемою, з якою стикаються батьки, є організація дозвілля для дітей. Коли віддалена робота стала масовою, а школи закрилися, підтримка працюючих батьків стала дуже бажаною. У відповідь на потреби цієї групи, разом з торговим центром у Вроцлаві Magnolia Park наші колеги з польського офісу підготували електронну книгу для батьків, яку б вони могли роздрукувати та дати дітям погратися.

Книга на 10 сторінок спонукала до логічного мислення, розпізнавання кольорів, підрахунку, а також розвитку моторики дітей. Книга розповсюджувався через email базу торгового центру і надсилався людям, які зареєструвалися як нові користувачі на головній сторінці сайту.

Прем’єра книги відбулася 21 квітня – інтенсивна рекламна діяльність тривала 2 тижні і проходила лише у соціальних медіа та  через платну кампанію у Facebook. У результаті було отримано 977 нових записів у базі даних. Середній показник CTR кампанії становив 66,51%, а відкрита ставка – 73,2%.

Автор
BARBARA DOROSZ

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.