Сфера співпраці.
Створити велику спільноту барменів, професіоналів та аматорів, та сомельє, а також розробити соціальний тон комунікації, адаптований під характер бренду. Мета полягала в тому, щоб збільшити число активних цільових учасників, які беруть участь у створенні контенту, а не тільки споживають.
Під час карантину виникла потреба у створенні онлайн платформи для спілкування експертів в пивній індустрії та всіх зацікавлених.
Результати.
- Розробили комунікаційну стратегію на 2019-2020 рр
- Розробили контент для сторінки у Fаcebook
- Налаштували промоційну кампанію на Fаcebook
- Залучили до співпраці 22 найпопулярніших експерта з пива в Україні
- Провели 9 прямих трансляцій з експертами під час карантину
Результати.
-
↑0%
спільнота
-
↑0%
ER показник
-
↑0%
залучення
-
↑0%
охоплення
-
0 тисячі
читачів
-
0
активацій на Facebook